Dog Show!

Idag så åkte jag med Irma och Tilda till Dog Show, jag åkte ju dit för att kolla på Irma när hon ställde ut Tösa men det är så "fett" värt att gå på alla slags mässor för GRATIS SAKERNA, asså det e typ hellt sjukt hur man går runt och försöker hitta gratis påsar och saker men ibland kan man ju tro att lite för mycket e gratis: Vid en monter så fanns det påsar och Tilda bah: Får man ta en påse? Hon som stod där bah: Ah, det e meningen.
Sen så var det korgar på bordet med nyckelband och reflex och eftersom vi hade fått gratis nyckelband innan så tänkte jag men det är väl gratis så tog jag och stoppade i en påse, sen så frågade Irma mej om dem verkligen va gratis och så frågade jag hon som stod där och det va dem inte hehe......... Sen så gick vi förbi en annan monters typ "baksida" och där stod det en kundvagn med massa påsar och jag tog en sen tog Irma och Tilda en påse sen så kom det en tant och bah: Det där är inte gratis påsar tjejer så vi lämmna tbx dem och dem påsarna var sen pris till den stor typ ring finalen tror jag det heter men iallafall, haha tänk om vi hade tatt dem så hade det vart för lite priser. Och sen så var det oxå en kul grej, det finns en rast platts där hundarna då kan kissa/bajsa och så gick vi dit och så kom det värsta stora mastiffen eller nåt eller kanske en Landseer, men skit samma Irma va och kissade Tösa och jag och Tilda stog och vänta vid dörren för det stank som fan, aa så gick han förbi, en kille och jätte hunden då och jag bah ååååh vad söt med ans dem gick förbi och han bah tack medans han gick och jag bah eee jag sa ju det till hunden tänkwte jag och jag och Tilda börja eller jag började as flabba och han bah aha du mena hunden?!? haha typ pinsamt för han var ju jätte ful haha tänk om han trodde att han var söt för det? hehe och man kan ju klappa hundar i typ montrar och då kunde man klappa den där och där fick jag klappa en dalmatin så där gosigt typ FÖR FÖRSTA GÅNGEN och det är typ världens sötaste mest finast hund! Jag klappa den och den satte sig under min arm typ och det e typ den enda hunden som gillar mig heheh finns lite olika anledningar mahaha!
Sen kansek jag ska vara med Irma jag vet inte men ddet får återstå att se, och i övermån är det skola, ohnooo!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0