Godmorgon, alla skolbarn!

Är hemma och sjuk idag igen. Det börjar facktiskt bli ganska segt nu. har varit sjuk sen i onsadags. Men idag (och igår) mår jag bättre. Jag tror jag har influensan. haha vet ni vad pappa sa? För igår blödde jag näsblod först på morgonen i typ 20 min. och sen vid typ 4 så blödde jag typ i en timme eller nått! och det var inte lite det typ forsha blod. (hahaah kände att alla ville veta, haaha eller inte, men om man ska fatta vad pappa mena så måste man ju veta) iallfall så blödde jag ganska många gånnger mer den dagen(väldigt länge och mkt) men vad pappa sa var att förritiden så tömde man ju folk på blod som var sjuka för att göra dom friska, eller typ ta bort det sjuka blodet eller nått. Och jag blev ju friksare igår så det kanske funka?!

Juila skrev att vi skulle fixa vår blogg lite med desinen, fast hon var inte säker, men det ska vi. fast nu ska jag byta text för gillade inte denna. hhih sorry julia om du gillade den.

som ni märkt har ju Julia bloggat ganska mkt tycker jag? Kanske e för jag inte bloggat nått? tycker iallafall hon ska fortsätta.
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0