Kan det bli värre?!

Ah nu har man ingen mobil då igen! Och inget trådlöst internet, så då måste jag sitta nere hela tiden om jag vill andvända datorn. (finns en sladd där) och så har dom låst facebook oxå! (men jag e smart så) Och på toppa på allt har jag utegånsförbud i helgen! VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA??!?!

Och så känner jag mej som ett litet fetto! böhhö! och så har jag gått och blivit sjuk! har ont i hela kroppen och jätte ont i halsen! jag fick inte stanna hemma imorshe, så jag var bara med på kemi lektionen idag för sen orkade jag inte mer, så jag gick hem. men nu ska jag försöka hitta nån bra film att kolla på.

Saknar min bajs Shadi oxå!
hahah shadi nu e vi sjuka tsm, tror du smittade mej genom telefonen.
jätte gammal bild!
/irma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0