Prövar lite!

Prövar lite design på bloggen, har ändrat texten som ni säkert märkt om ni läser detta! Vet inte riktigt men jag tror vi sak ändra desginen och headern och typ allt, kanske börjar om helt och hållet? Näh, det gör vi nog inte!

Dagens planer är lika med inga, har ingen aning om vad jag ska göra idag?! Jag vill köpa skor, kanske kan dra med mig mamma till stan eller torget, mahaha! Igår så sov jag ju över hos Loviisa Myssigt Mysigt. Men jag fick ju reda på att Lovisa skulle upp hur tidigt som helts, så jag kom ju hem här kvartöver tio?! Ingen vidare sovmorgon här inte!
Bloggar nog sen när jag vet vad jag ska göra om jag nu ska göra något…
C ya! Puss Julia

(VARNING, TRÅKIGT INLÄGG)

Kommentarer
Postat av: Elina

Det tar sin lilla tid att fixa bloggen tills man blir nöjd :)

2011-01-29 @ 10:44:47
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0