Sitter och ser på James Bonnd (gäsp)haha…

men shadioch irma verkar inslukade (halvt) men idag vaknade vi hyfsat tidigt tycker jag och då såg vi klart på "Låt den rätte komma in" för vi såa halva igår men den va faktisgt inte så läskig som jag föreställt mig. Men nu har vi ätit tjockis frukost pankaker med massa goda tillbehör, mumms! Och om jag hörde rätt så skulle vi se på Australia efter James Bond haha jag älskar att se på film och mysa i täcke i offa, haha nu va filmen slut, eftermusiken e ju bäst! Nu vill irma se en till James Bond eller Indinna Jones haha dem e bra hahaha fast nu så fick vi reda på att dem bara fanns på deras data hahah problem! Sen tror jag vi ska ut i snön, böhö jag hatar att åka pulka fast snön e myyys!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0