Stort behov av en…

Stort behov av en KAMERA! Jag har ju en som jag började använda ett litet tag mne NÄH, nu slutade den att fungera bah sådär?! Och fick det bli en outfit bild med den dumma photo booth kameran, lite bättre kunde denvarit!


Skjortan(igen hihi)- Monki
Leggings- Tara och Jackan är inte meningen att komma med i outfiten men jag e så GLAAD att den är "hel" nu, den var ju somsagt trasig, har typ dött utan dänn, eller nästan har lixom ingen annan varm+snygg jacka lixom, inte för att jag skulle vara självgod där.
Och jag e så hungrig men vet ej vad jag ska äta, men jag gjorde nåt as konstigt haha jag la philadelfia ost på en kladdkakaballerina, hmm inte så gott…
Nu ska det pluggas sen Top model 15, har typ följt det e i 7 sesonger tror jag, så ni spm inte ser på det tycker jag ska se på det för det e kul, och idag så får dem sina "nya" frisyrer och det e alltid någon som börar stor lipa och sånt, spännande spännade! Och på måndag så ska jag klippa migg- ahhhh- har inte klippt mig sen i typ maj? hehe det e typ slitet tio cm och jag har uppklippt så det kommer nog bli gaaanska kort, gillar mitt långa hår jö, får väl ta och kllippa det oftare sen så jag inte vanvårdar det, sen måste jag hitta ett bra schampo och jag e fortfarande ledsen över mitt RÖDA HÅR, får typ nästan ångest när jag kollar i speegeln hehe…
Puss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0