mysig och vill ha som min

Oj gjömde att lägga ut dagens outfit igår, skulle gö det men hann bara halvvägs. så det får komma idag istället, men det gör väll inget?

svarta Leggings/strumpbyxor
svart kjol-h&m
pappas stora mysiga typ stickade gråa tröjja som jag vill ha men har bara lånat-faded glory, öh? det stod det i den iallafall, vet inte var den e köpt eller nått.
och så Flätor! så mitt käre hår ska må bra

haha vet ni vad jag komm på! haha gu vad kul jag känner mej nu bara för det. men när jag bloggar gör jag typ massa inlägg på varann om ni fattar typ asså en och sen en till 5 min efter typ! hahah! men då kan jag förklara mej då. eee men det blir nog bara så för jag e inne på datorn och så bah jag bloggar och sen efter en stund bah nu har jag tråkigt och då kan jag ju blogga ingen. kanske ska försöka sprida ut dom lite mer?! ah det var allt jag hade att säga för nu, hehe
pussar irma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0