Mer bilder!

söta dom e va?! riktigt gosiga!
haah nu undrar vad denna konsiga bild kommer ifrån, haha nästan jag med faxcktiskt! ne men det är på mej och min lilla kompis som familjen var på midda hos.
jag och julia sprang och köpte godis på film afären eller vad den heter. haah julia tyckte det vart ballt att springa på gatan!
min fina outfit på konfan, hann inte ta på mej nått annat för man skulle vara där klockan 9 och jag sov över hos julia så det fick bli det man hade med sig då. haah men Blåa mjukis byxor e väll alltid hett?! men nu ska jag fortsätta med mitt mkt efektiva pluggande!
/irma



Kommentarer
Postat av: lovisa

haha men Irma pirma! den första bilden är ju helt hemsk på mig! fast resten är fina! :)

2011-01-26 @ 17:14:50
Postat av: irma

haah nej den e ju jätte söt!

2011-01-28 @ 14:17:10
URL: http://juliabahirma.blogg.se/
Postat av: Erlendlotte

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-07 @ 09:55:15
URL: http://erlendlotte.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0