Vad jag vill ha NU!



Fast mössan…det e ju päls och jag har inget emot typ folk som har päls men hur dem "får fram pälsen" lixom värsta plågeri och det finss ju typ inte "ekologisk" päls men dem e såå söta haha man ser typ alla gå i dem men dem ää så finaa, men jag vet inte om jag vill ha vit då för mitt hår e ju så mörkt jö, bööhööö…
MEN MEN! Men skorna, fan vad sånna e snygga, även om typ alla hade det "2010" hahah vad va det typ? kännde konstigt och det låter ju typ som jag snackar massa skit haha?? men jag vill typ ha det i vår?
Hahah jag föreställer mig dem som vårskor?
/Julia

(kanten på mösan ser ju liite redigerad ut jo för att jag typ rita över fejjan på tjejen som hade mössan på sig, hon va ful…hihi)


Kommentarer
Postat av: M

Skorna är inte så varma men tål vatten jätte bra till våren, hihi.

2011-01-06 @ 19:37:35
Postat av: sofia

Vart kan man köpa mössan?:)

2011-01-07 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0