13/7- Dag på stan

Idag har jag varit på stan igen, med Tessa och Irma! Idag köpte jag fyra bikinisar, allihopa för 110 kr! Vääldigt billigt!
Jag har även fotat det jag köpte igår så det ska jag visa nu! Haar dock inte fotat bikinisarna för några e blöta för jag tog ett kvälls dopp med Tessa och Frida, fast frida badade inte! Det var as varmt! Så skönt och jag orkar inte fota de andra så ni får nöja er med kläderna! :)


Ett par RayBans!

Ett W.W.J.D armband! Var bara tvungen! Väcker många minnen!

Linne från Monki

Väldigt kort linne från Weekday

Oxå linne från weekday

Shorts från H&M

Kläning från H&M
Det var la det!
Imon så ska jag och frida träffa några från kanfan! ska bli aas kul! Hoppas jag haha men ah, kanske uppdaterar mer sen!
Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0