Jag vill ha en liten hund



en shih tzu, vill ha en sån

en liten sån skulle inte häller vara fel, ha inte tyckt om dem innnan, men har ändrat mig nu, charmiga som få


en papillon, en sån har jag velat ha läänge nu, eller inte så läng men ah hah

eller en tösa hund

en litenn Tibetansk spaniel

eller en toy pudel?
då hr man ju något att göra när man har tråkigt, om man har hund, då kan man gå ut med den eller gå ut och springa med den, istället för att bli tjock framför datorn eller tvn när man har tråkigt! jag har ju inte hund så jag vet ju inte om det e såå roligt men det verkar ju det, lilla warumisen!
haha nu vet ni vad jag vill ha, haha!
Puss Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0