Nu prövar vi igen med bilderna!


Åh, det funkade! men får ta bilderna i lite storlek annars blir det inte bra! I alla fall, på bilden seer ni lite av hamnen! MEn till vänster e det lite bodar och gäst toa och dusch och så, det e gäst brygga ni ser till vänster! vi ligger på en privat/gäst brygga som man inte ser! eller joo, lite av den men man ser inte vår båt!
För den ser ni här:

den med bega capellet eller brunt eller vad man ska kalla det!





jag fryser, det är därför min hand typ, ah ser ut som den gör..


lite hur det ser ut på ön

äh, vet inte om jag skulle lägga upp den...men det gjorde jag..


haha... skulle ta as coola kort när dem blandade..en ingen av dem kunde blanda bra, sen skulle dem fota när jag blanda, men ingen kunde fota heller haha fail!
Nu ska jag baka!
Pusspuss/Julia

Kommentarer
Postat av: Irma

Saknar dej din bajsis! När e det du kommer hem och när åker du? Och du när du laddar upp bilderna så kan du ladda upp dom i typ 700 ;))) ringer dej någon gång när jag får tag i en mobi, hehe pussssssssssss!!!!!

2011-07-22 @ 14:29:21
URL: http://juliabahirma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0