svar på kommentarr!

asså, detta e en hp så vet inte hur man spara en kommentar på bild eller hur man fotar skärmen men här e en fråga från irma : men julia da! kunde du inte ta en bild från frannnccccceee!!!!! :( (från inlägget med jaden smith)
Menar du att jag skulle lägga upp en bild som jag tagir här från frankrike? antar det men detta e ju inte macken och jag vet inte hur man gör för att få över bilder på denna, kanske ska ta och pröva det och om jag gör det så kommer jag självklart lägga upp bilder från här! ;) elelr menar du en bild på Justin Bieber om du menar det så kan jag ju självklart göra det med! hehe :D men annars blir det bilder när jag kommer hem, jag har ju med mig sladee och så så det ska ju gå, frågan e om jag orkaar? nu fick du ett låångt svar men hoppas du fsattar! pusspuss!
Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0