flätor

ah idag har jag badat med tessa, frida och julia i saltholmen men först på typ förmiddan så oljade jag och tessa in heeeelllllaaa vår altan! det var så sjukt jobbit, kletigt och tråkigt. Vi skulle igentligen ha tränat men det var ingen träning typ så vi åkte hem till mig och solade men sen så oljade vi altanen ist. Och sen då badade vi.
och sen typ på kvällen så komm fridorna, sofia,måns lina eee ah tessa och frida och julia då och så satt vi ute på gatan på madrasser och så komm vååårrr jätte gulliga granne med glass till oss! assåå fatta va snälla dom e! hon komm ut occh bjöd oss på glass. vi var typ 9st! sååå gullig liten tant! sånn ska jag oxå bli nät jag blir stor!

och så när vi badade så gjorde jag flätor på alla! sååå fina! och vill så ha fridas håår! det e heeeellt amazzing!

(tessa i första bruna, frida i blont, juliai andra bruna och jag(irma) i rött typ)


(min rygg e bränd)
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0