Nu äntligen!

nu har jag fottat lite av det jag köpte i london men årkade inte leta upp allt för det var ju ett tag sen jag var där. (några påminnde mig om att jag glömmt det)

såå här i några från londonn.

kepan och tröjan (hahahahah den e ju skrynklig)

skor, dom blåa flippsen e vääldigt slitna gick med dom i london för det var varmt och det hade int jag planerat.
och dom gula gav mammis till mig.hon tyckte dom var sööta.

tröjan

den här är lite konstig, den e typ till för folk med spets bröst, mina e lite mer typ runda. heeheh asså om ni ville veta.
så den ser lite konstig ut.

och så köpte jag maglinnen men en har jag lånat ut tills jag blir lite brunare och så e några i tvätten och jag ååååårkar inte hitta allt :) hehe

men här e lite från idag då

tubtoppar från bikbok.




baddräkt från h&m




byxdress från bikbok


occchhh en shorta från biikan! såå fin tycker jag hheeh, blev kär i sofias och ville ha en likadan men denna fick bli bra.


julia fottade bilderna på mig så det e därför vissa e suddiga ;) hehe hon e kanske inte världens bästa på sånna hightecka kamror!


såå kannnnska årkar fotta det andra grejerna någon annan gång. men då e jag nog inte så snäll att jag tar på mig allt! heheh :D

/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0