Nytt från idag då.


En Holebrook tröja, det fans en sådan outlet där, vid lager 157, så jag slog till!
Inte så jätte bra bild dock men jag köpte två tishor inne på lager 157, det e typ den affären man snackar om som heter lager 157 haha, någon som fatta? det är enklare än vad jag förklaaaarade! och det jag skulle komma till: jaag köpte två t-tröjor oxå men pallar inte lägga upp bild på dem nu, så kankse tar en bättre bild på tröjan tsm med det andra tröjorna hahah, soo intresting! Vi åkte genom borås på väg hem och åt glass och jag skulle in på H&M, och dem hade värsta marknaden och typ ett litet tivolli, åhh gaassh tycker det är så sjuukt läskigt, typ skräck film och ååhh den var typ rostig och alldelles sönder och det va typ ingen som åkte och massa stånd man kunde vinna choklad och sånt som på liseberg men den här chokladen var säkert hur gammal som helst! tror det vara samma tivolli som när jag var i karlstad för något årsedan åhåhå fyyyy!

Men ah, nu snart ska jag hjälpa mamma med maten och sedan äta den, hemma gjord pizza! det är rätt skönt att vara hemma nu, ganska lång dag, vaknade vid halv nio för att åka snart där efter men blev erbjuden att kanske komma hem till shadi senare så why not that lixom?, inte något man skulle tacka nej till, det e alltid myyys pysss :D

Men nä, nu ska jag ta ett eller två hopp på studsmattan och grubbla på saker och ting och läsa en blogg haha? :S

Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0