Mycket viktig info på en gång.(elr int)


Ah nu sitter jag i sängen på hotelrummert och ska sova, för jag e helt trött, (haha kännde inte att "slut passa in där. Alltså man brukar ju säga "jag e helt slut" men jag e ju bara jätte trött.)

Jag har gjort massa vidioinlägg men alla blev lite halvft dåliga, hehe så ni får en som jag bara eee ah var gör jag igentligen?
Men om ni vill så kan jag klippa i hopp alla dom till en vidio så kan ni få se lite.

Och vet ni vad jag såg. Jo kolla på (så stor) Asså det e ju jätte många som bah kommenterat det inlägget, och licksom håller med mej om att kossor e söta och att han e stor. Men asså jag fattar inte varför, eller asså just det inlägget med kossan. humm kanske ska blogga lite mer om sånt? det verkar ju vara intresant. Oj nu låter det som jag bah skojja med det inlägget men det gjorde jag inte jag tycker kossor e söta och så hitta vi, jag och julia den stora kossan och så. Men det e  ju jätte kul att folk kommenterar då.
nej men oj vad det lät konstigt men min förklaring där, men ni fattar typ va?





hahah om ni undrar så gick jag ju inte ner i brygga men nästan iallafall. (inte för att jag inte kan men) hahaaha det var typ brygga, hhehe va fult att jag sa det, men men så får det vara.

(för dom som märkte att jag hade kameltå, så märkte jag oxå det, det var därför jag ställden mej så fort ner, hehe, men ni som inte märkte det och såg det när nu, kan ju bah glömma det för kameltå e ingen vacker syn.)
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0