Måndag

Jag sa ju igår att det skulle bli mer uppdate men aa så blev det ju inte men jaja dte var igår, ledsen att göra er besvikna! Nu i alla fall så gör jag engelskan, det är en såndär keynot presentation som ska va klar på onsdag så har lite tidpress på mig.. och så har jag ju spanska prov imon och jag typkänner ingen press på den för idag va det en i min klass som men asså spanskan e ju inte så svår, det är som ett test, fast längrs, du klarar det, du klarar det, det vet jag jag bah haha okej men det typ hjälpte men det får jag väl reda på imon antar jag! Men ah snart tror jag eller efter jag ätit (panakor) så blir det på med joggingskorna någon gång och springbyxorna och ut och springa blir det då! Jag och irma e ju hurtiga som få! Sen så visade jag mitt övnings papper som jag fick på matten igår för sigge (våran matte lärare) och han bah: nejmen oj vad trevligt att du går på sånt här, det gör mig inponerad! haha tänk om jag får lite fjesk betyg på det haha, han verkar inte så svår med att få bra betyg, elller jag lyckades inte..


en iPad 2 eller iPad hade inte varit fel, typ se på film eller ah asså den e bara sjukt ball! haha den kan säkert MYCKET mer än att man bara kan ladda ner filmer, musik och sånt haha, är inte bara så teknisk..
/Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0