Sad face..


Jag gick in på min gamla ridskolas hemsida för att kolla om det har blivit ännu färre hästar eller om det ska läggas ner eller nåt. Men det hade det inte gjort så jag kollade runt lite och så klicka jag in på skötar listan och jag var skötare en gång i tiden på Tolle hette den hästen men asså den listan har varit jätte full och jag har alltid velat vara skötare på Lappen men hon hade skötare varje dag men hade jag tur så kunde jag sköta lite ibland. Men ser ni nu, nu har den stackars hästen INGEN skötare, jag blir typ ledsen för asså hon har ju varit värsta favoriten men jag fattar att det har blivit så få som arrangerar sig men jag känneer ju typ tre som är verkligen typ där jätte ofta men asså nej fy stackars hästar! dem står där i sina ssmå spiltar och ruttnar bort eller blir sönder sparkade av små barn som inte kan och åh vad jag blir ledsen, om jag fick skulle jag köpa lilla Lappen och sen sälja henne till ett bra ställe men ah jag kände att jag ville dela med mej av min ledsamhet..! Kolla alla har minst en utan lilla Lappen, jag var där på jullovet med shadi och det kommer ju snart falla ihop typ..


i det lilla stallet står ridskole hästarna asså det är ju lite mysigt men snart kommer det väll falla ihop, dem har byggt ett nytt stall men det är inte till ridskole hästarna. Undrar om dem e godkända av såna där inspäckörer elelr va det heter!
Nu så klockan tolv ska jag till stan med syster och mormor, ska köpa grejjer till svenskan jö och mormor vill gå och köpa sig en onepice och så sa hon, men julia du kan väl ta mig dit åhh vad pinsamt... men aja får väl ta det som det kommer antar jag!
puss/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0