tänkte blogga, så ah så blev det!

Ah idag så var jag i skolan (careface) sen så åkte jag och irma hem så hjälpte jag henne packa eller ah den var packad men ah vi gjorde vad vi gjorde haha men nu så e hon borta..... vi syns på sönda tidigast lixom?! på matten för oss smarta kids! hihi vi e så söta! puss puss på dej irma när du ser detta då, så kanske du bloggar, vem vet lixom? haha

Nu: väntar på att sofia ska sluta, vi skulle ha filmkväll men vafan, ingen kan eller så har dem bätre att göra men det tror jag ej. Dem missar nåt assö, eller hur sofia?! Men och imon så tror jag typ sofias kompis hade fest, i en båt bod....? sicken fest asså det e mycket folm som får plats i en bod tror jag haha. Men jag har någon slags ångest, vet inte riktigt vad men det e bah nåt lixom... ah det här var ju ett über roligt inlägg och jag har lixom ingen bild eller nåt som passar till det som jag bloggat om, eller jo..


Yää festa i en båt bod! thats tha shiT! haha nä nu ska jag inte göra narr av detta HAAHA
jag hör av mig mer vad som händer under dagen/kvällen
/julia

Kommentarer
Postat av: soffiiiaa:)

yeääää! tagga den grymmaste filmkvällen någonsin!!!! hahaha:DD

2011-03-11 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0