Busigt!

Haha, på spårvagnen hem så såg jag en kille som hade samma convis som mig, men nu sa irma att vi hade ju sett honom innan och diskuterat detta för e ju blind! ;) Men ah, en kille lixom, han hade en sån militär jacka som alla tjejer har!  Haha UDDA!
Fast han hade sina blå snören på, inte lika fint som med vita snören tycker jag!
Nu sitter jag här i Lovisas Kök/Matsal, ah det e lite knas ser ni! Irma springer runt i huset och fotar antar jag eller nåt, lovisa skriver om tobak och jag, jag bloggar jag! :P Sicket häng vi ee!! Imon e ju Veronica Maggio på Liseberg! Hennes nya "platta" e ju bara för sjukt bra! Ska dit med Irma om inga planer har ändrats, kommer då även inviga liseberg i år för mig då, fast, palla åka nåt? ska nog åka atmosphere i alla fall, har ju inte ens åkt kanonen och uppsvinget... hehe fegis over heere!
Nu ska jag föreslå för mina vänner att vi går till gamla skolan och leker och hoppa kråka! :D hihi
Puss/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0