Fitt For Fight!

Nu går jag och MORSHAN på "diet". Så för er som inte tror på mig att min mamma tycker jag e tjock, vilket jag e, eller inte typ fetto men har onödigt fett på tex magen och höfterna så får ni skita i att inte tro på mig. Och sluta klaga på mig om jag inte e nöjd med min kropp så har jag ALL rätt att "banta" om jag nu skulle vilja det. Inte för att jag skulle klara det för jag e alldeles för "matglad" typ. Men om jag vill det så kan jag det.

men iaf, så nu när julia och pappisen är bortresta så ska vi äta nyttigt typ.
hehe det började jääättee bra med en........ :D (see jag kan fan inte)

men här är det gröna vi köpte då.. som vi ska leva på, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0