Jag ljög

Detta blir sista inlägget innan minst fredag,om det inte händer något super specciiiielllt! Men ska bara visa min typ pennmugg som jag fick när jag va ett Hello Kitty freak/fan ah vet inte nån blandning, men ja, den tiden e över, i promise! Men den e lite halv knas för det är en pennmugg, det e jag säker på, minns förpackningen men... det e som ett gosedjur! haha hon håller i en mugg, men nu så använder jag den till...:

Jaoo! Jag lägger mobilen uppochner så laddas den, smart ha? I'm a Gr8 kid! (kanske inte men somtimes) Det passar ju med skalet och allt såg jag nu, haha! Ska åter gå till lite swedish nu lite satsdelar, mucho mucho perfecto assö! Sen.... SOOVA som jag har taggat till rättt länge!

Gonatt/Julia

DETTA KANSKE INTE SYNS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0