kort fattat..

om ni undrar så bloggar jag mer sen, typ imon.

men jag spelade iaf match idag :D skiit kul! vi är så grymma! eller iaf alla dom andra. Med tanke på att jag bah har varti med på en träning och det var i tisdags och nu idag så var jag med på match. så kan inte så mkt. hehe sorry för mina dåliga passar allihoppa :)

men det var iaf skiiit kul! taack Tessis för du drog med mig

fas jag har typ fått tbx min högt muskel ont grej, jag får det när jag tränar mkt typ. men nu ska mamma ringa till doktorn och bestella tid, elller heter det bestemma tid kanske? ah men nu ska jag nog gå upp och duccha.

ååhh hoppas hoppas värkligen inte jag får tränings verk imon! för då e det frilufs dag och jag vill göra bra på det!

/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0