Nu soe!

Ja, gårdagen! Jag skulle ju till liseberg med irma först men sen så kunde inte hon. Så då så skulle jag möta upp sofia och hennes kompisar en stund kanske och så fick jag dit shadi och rebecca MEN min mobil dog så jag fick aldrig tag i någo av dem, jag vet att dem va där, men fan inte riktigt vart typ, det var så sjuuukt mycket folk så jag stog dör själv i typ 4 timmar? haha måste sätt ganska stört ut, jag var nog den enda som var själv... svin hungrig var jag oxå, kunde inte lämna min plats för då hade den försvunnit på en minut typ.. men jag sprang in på en godis affär som va där jag stog och köpte e sandwich (den matigaste glassen tyckte jag) och en godis dtång typ eller va det nu va! Men aja, i sommar e dte ju fler spelningar på liseberg och då ska jag inte gå by my self hehe... Men jag hade ju ingen telefon men jag var ju tvungen och få tag i shadi och säga att jag va på väg hem så som tur va hittade jag Ida och hennes kompisar (ida som har bloggat lite här på bloggen om ni mins?) så hennes telefon fick jag låna och allt löste sig :) Men sen på kvällen när shadi hade kommit hem så gick jag till henne och spontant slagga där, sånt som e sjukt bra endå! man kan ju bara somna lixom! ;) Så nu väntar jag på henne, ska nog kolla runt lite på Victoria's Secret, deras trosor, haha dem e så fiina! den förra besällnigen blev ju aldrig av... men det blir nog en snart! :D GGAAHH, hoppas aftonbladet nu har sant.....
Puss/Julia

Sju sorger- Veronica Maggio

Snälla bli min- Veronica Maggio

Välkommen in-Veronica Maggio

Alla mina låtar-Veronica Maggio


Haha tror ni fattat nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0