Så va det regn igen..

Idag så har vi ju varit i skolan! Har ju tema vecka så det är ju rätt chill! Imon så ska vi träna på Sportlife så ska la äta en nyttig frukost då kanske? haha (btw) och där ska vi ju dansa/göra/träna Zumba? kanske det stavas, men nu, vad säger man, "vi ska dansa zumba", "vi ska göra zumba" eller "vi ska träna zumba"? En lite kluuuring! ;)

Idag har jag haft på moi en blömmig tröjja från Solo och jeans från Fornarina och convis och jacka från Zara! Åkte ju in till torget igår och skulle hitta såna byxor på BikBok, men soklart fanns dem ej där! Frölunda torg har såååååhhhäääär lite typ lager? sortiment menar jag! Jag menar, i stan finns det ju mycket med X1000, för H&M på torget, DET FINNS INGEN SÄMRE H&M, med stora feta bokstäver! Asså, dem har ju bara typ tråkiga kläder, men dem har ju massa annat men ah, I don't like it! Nu så ska jag plugga liitehe men jo! Det ska jag så jag inte får panik över det nästa wecka!


shnyggish!
Puss/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0