Såååå snyyggt!

Igår var ju jag och Irma hemma hos Shade för hon hade släkt kalas, det var jätte mysigt och hur go mat som helst!Tack så mycket för den roliga kvälllen lixoom! :D

Och Shadis kusin hade ju bara den för ursnygga outfiten! Så enkelt men det va så jävla snyggt!!! MÅSTE HA!

Jag vet att det inte var exakt dem här brallorna för hon hade en dragkedja fram:

(det ser ut som om att byxorna ovan är i typ bomull men jag tror inte att hennes va det men not sure)
Sen så hade hon ett svart linne eller en svart T-shirt in stoppat, hur basic som helst! Så jag tänkte inte lägga uppp en bild på toppen för alla vet nog hur et svart linne och hur en svart t-shirt ser ut! ;)
Sen, det som är högst upp på byxorna på hennes i alla fall och det var där hennes dragkedja satt och där hade hon även ett bälte, ett sådant här typ läder flätat lixom:

typ en sådan variant (hon hade bara en fläta typ)
Och nu, till typ det snyggaste! Jag vet inte om det var det men det måste nästan vart det förklacken är precis som dem riktiga! Hon hade Jeffrey Campbell i så fall! Det var så sjuuuuuukt snyggt altt ihop på!



Dem skorna äh bara föööör snyyggaa! Hennes hade ett spänne där bak typ runt hälen men det måste vart såna här för klacken va typ samma och ååhh dem e så snygga! VILL HA! fast gå i skolan med sånna? och plus att jag kommer att blii super lång men aja! Ska städa mit rum nu!

Detta inlägget skrev jag igår kväll men sen somnade jag tydligen men nu så kommer det!

Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0