Äckligaste..

Kom nyss hem från praoen mår fortfarande illa typ.. och ont i huvet. Och mina händer är typ trasiga, och torra och gör ont för jag har bränt mej jätte mkt. Försöker ba göra mitt bästa för chefen som e där på dag tid är jätte sur på mej typ för jag jobbar så långsammt :( och för att jag e ivägen typ, men det e inte mitt fel det kanske han som e ivägen för mej????

Men iaf så idag fick jag blanda pizza salad typ, fast någon med majonäs,lök,morötter och sånn vit grön grönsak som man har i pizza salad, så men iaf med händerna! :O med hanskar dock men det var såå jääävvvllla äckligt! För det lucktade så sjuuuukkkkttttttt äckligt! Jag höll typ på att spy! men ville inte säga att jag inte klarade av att blanda lite pizza salad, för då skulle han bli ännu surare sååå fick bita ihop!

Så nu mår jag skit fortfarande! ussshhhhh!!!! Det ändå possetiva e väll att man får pizza, om nu det skulle vara possetivt? ne för man blir tjock.. så det ända är väll att man slipper skolan i ett tag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0