ännu en rolig dag i skolan.

hahah rolig rubrik va?

Asså är så sjukt mätt just nu! fyy! Men när jag komm hem var jag så sjukt hugrig så jag tog en macka! Har nämligen ändrat min fina diet lite grann.
Så den är så här just nu: fruksot fortfarande ingen.(för hinner inte det, men om jag skulle hinna skulle jag äta) Lunch i skolan, mellis-ingen, midda- ingen(((om någon lagat mat så tar jag men det e typ alldrig någon som gör det hemma hos mej så)))... mmmmeeen så dricker jag TE oxå!

för det blir lite lite anarsh man bilr så sjukt hungrig, men om man dricker te blir man inte det. (varmt vatten tar mer plats typ än kallt.)(jag vet att man igentligen ska äta alla måltider fast bara lite och nyttigare men det pallar jag inte så.)

jag dricker typ te heeelaaa tiden typ när jag e hemma fast det e inte te för jag gillar bara rött te och det e bara pappa som vet vilket det ska vara och han e inte hemma nu (började ganska nyss med min fina diet.) så det blir bara varmt vatten och lite citron i det! tips om man inte gillar te, det e jätte gått!
Och så försöker jag hålla mig borta från godsakerna! men det går sådär för jag e lite mycket svag för typ cholkad.

Och imorgon få bli ett (((till av alla undantag jag gör heeelllaa tiden))) undantag eftersom jag ska stå i cafet i skolan sååå hehe

Såå komm till cafeet imon!!



haha fyra konstiga bilder på maj.. (jag har en tub tröja på mej så nothing to worry about! and tilda es the fotograf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0