Fick en liten chock!

Ni har ju alla hör Flo Ridas Good Feeling? Ah och den i början som sjunger oooooh sometimes i get a good feeling yeeaah, ah ni vet den delen? DET E FAN EN KILLE?! på musik videon så e det en kille som sjunger i dem delarna, helt sick, har alltid trorr att det är en tjej!
(nu kollar jag på videon en gång till för såg bara slutet typ på TV så ska kolla om jag talar sanning ahah) haha.. det kanske e en tjej i alla fall, eller man ser ju inte i början? jo nu såg jag, eller asså kkillarna mimar i alla till det den som sjunger sjunger, ahah undra om det e tjej i alla fall?...
haha ni kan ju se den själva så aknske ni fattar vad jag baabblar om heeh
/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå en kille? man ser ju inte vem som sjunger dom delarna????????????????

2011-11-06 @ 14:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0