Här jobbar man snabbt!

Jag har bara 13 dokement kvar nu och de ska jag göra resten av dagen idag och hela dagen imon.. hehe så fick "ledigt" nu så jag skulle ha något att göra imon oxå. För jag lär hinna med alla de dokumenten på en halvtimma sååå ja.. snabbis här..

hehe och idag på lunchen så hade vi ätit och sen tog vi kaffe och pratade vid fika bodet och sen kom det två killar typ i 20 års åldern och en såg väll ok ut men den andra... mmm hehe. Så iaf så gick dom andra men jag satt kvar och "läste" tidningen hade redan läste den två grr inna men det visste la inte dom.. hihi

och sen när jag väntade satt jag och kladdade och så skulle jag måla en person assså ba huvet då och så blev det en kille och sen när jag kolla så såg det presis ut soom han! :O  asså presis! så jag rev ut den bilden och jag satten den på baksidan på min mobil... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0