hejhej!

hahaha länge sen man skrev hej till bloggen! men ah nu sitter jag här i min fina soffa utan tv och j*********ligt ont i huvet vet ej varför dock men sånt e livet men ah nu blev jag sjukt sugen på att göra en önske lista! Wihooo! så kul e det facktiskt för man tror att man kommer att få allt!

OJ! nu kom jag på en sak som jag lovat några hehe... så ska gensat gå och fotta och sen ska jag lägga upp det som låvat! ;)

nu blev ni som inte visste lite nyfikna va??:D hehee

men ni kan få en ledtråd ;) hhihi


(asså det e helt sjukt om man läser detta inlägg så tror man jag e jätte pigg? eller? ah men jag sittter här har jätte ont i huvet och e depp för tvn inte funkar och får panik hurr jag ska göra imon och så ah hahahaha ironiskt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0