Jag är så jävla pissed of.. hoppsan..

Dagen började bra. Åkte in till stan, åt frukost och begav mig mot raglady i arkade. Vi städa lite och vi va tre st praktikanter och när vi hade städat så fick vi reda på att en av oss skulle till raglady på torget en vecka och komma tillbaka till arkaden nästa vecka och vi skulle diskutera om det men nä det gjorde vi inte utan en av dem som jobba där bah: du börjar på torget och det är ju tydligen närmre dit för dej. Och jag har fan inte nämnt vad jag bor, har en teori om allt detta men man vet aldirg vem som läser detta så nämner inget om detta! Så jag blev skickad till torget och asså.. fan vad det sög där.. om jag inte får va där nästa vecka då fan!!! Men neee, sög gjorde det ju inte! Det va helt okej, bättre än hemköp men personalen i stan är ju så mkt gulligare! På torget finns det en bitch som jag e rädd för, och viktoria hette en av tjejerna på torget och drömde mardrömm om deras högsta chef som var typ as läskig! Haha hon va rätt skön hon viktoria för hon frågade vilken klasss jag gick i och jag svarade 9:an hon bah: ahaa, i nian är man väl 17? herre gud, snurrig tjej!
Nu ska jag, ja vad ska jag göra? tagga nästa vecka som satan!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0