Kan jag väll

fick en fråga om jag kunde visa vad jag fick och svaret e yeeees maaan!
Glitter nagellack as coollt
(ursäkta dammig spegel)
lite gott och blandat,  waaaa Justin Bieber bokken, mycket läsning fram över
Äntligeeeen!
lite av det som va på en bild ovan men lite annat ah typ samma
En lite Marc necesär! Thank u thank u thank u!
Men det va typ det tror jag och sen lite monedas av da släkt!
Men nu börjar typ dem dra sin kos men ska väl sätta på 90210, men vet ni? Jag vill så flytta till californien ett år eller två, tänk och gå där på strande så kommer det en kille bakifrån med surfbräda och bah "hey, wait" som i alla filmer och våtdräckten ner vikt, satan vad jag vill det! antingen så måste mamma eller pappa få jobb eller så blir jag utbytes stundet eller oupär, mamma va ju det så hin kanske har nån kontakt hehe, fast då vill jag på i 90210! hehe helt beroende!
/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh jag älskar uggs, vet dock inte vilken modell jag vill ha och hur dom är i storlekarna! vilken size har du på dina? puss

2011-11-27 @ 02:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0