Kronjuvelerna

Mamma hyrde en film innan som familjen kunde se på, jag har vart sååå trött hela dagen asså. Imon blir det brain traing allttssåå!
Hon hyrde en film som hette Kronjuvelerna, en svensk film med Björn Gustafsson!! Han har man inte sett på ett tag..? Vart tog han vägen lixom? Han e ju för roliig,ska lätt kolla på you tube klipp nuu! Men filmen va as bra, hon valde mellan bad teacher men den här slår den med storm säkert! Jag gillar svenska fimer asså, dem blir bättre och bättre på det! Men detta e en av dem bästa filmerna jag sett tror jag på ett tag! Men ett stort tips! SE DEN SE DEN!!
han bill skarsgård, uuush gillar inte honom, han e såå läskiiiig!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0