Mat.

haha fin rubrik, jag har sånn fantasiii serr niii va ;)


Gjorde en sånn test "mentala åldern test" och jag fick 19 haha såå bra e jag. :) såå fuck you som säger att jag inte e kompetent!

HHAHAAHAHA åhhh fuucckk meeee jag kan ju inte plugga...
har lysnat på de jävla låtarna säkert 20 ggr och dom går inte in i huvet!
och jag har säkert druckigt 5 koppar te! fast jag fyller ba på koppen när den börjar bli kall så det e igentligen typ ba vatten nuuu.. men det e bra för jag e jätte mätt så då kanske jag inte behöver äta något mer idag.

Bantar nu eller vad man ska kalla det.. duktig flicka här ska gå ner i vikt!
(bantar inte så hårt)+ att jag försöker träna varge dag oxå. men

så här bantar jag:
Frukost: inget, men om jag hinner så klementiner typ 1-3 hehe
Lunch: i skolan men mer än halva grönsaker eller mkt grönsaker och vatten och lite vanliga mat och får inte ta med än en gång!
Mellis: appelsin eller klementin, och sen te när jag pluggar.(ibland en macka om jag e jätte hungig)
Midda: äter ba midda ibland med om jag gör det så ba lite mat mest grönsaker och te innan så jag inte orkar så mkt.
och om jag skulle bli hungrig på kvällen som jag blir så får jag ta en appelsin eller klementin och te.

Sååå vet inte om det e bra att äta så men det känns bra. I like the feeling av att vara hungrig ibland för då känns det som man äter lite och då känns det bra! :D för då går man/jag iaf ner i vikt/fett. men måste så klart träna oxå!

och inga godsaker solklart! jobbigt hehe


mumms mumms.. min snygga bakrundsbild ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0