My love is your love, your love is mine

Jaa hejsan allesammans!
Vart och tränat nu med sofia! Va på gymmet för första gången, haha ni skulle sett mig.. så pinsam va, visste inte hur vi skulle göra med springbandet sen så finns det flaksor man tvättar maskinerna med om dem e svettiga och jag tog en men locket var löst så jag, jag höll i korken men ja, resten ramla på golvet och det blev stor pöl med såpa haha.. Men det va skönt, ska absolut dra igång med att träna igen, hade ju en lång plugg paus emn den e fan över nu.. så aaazzzumm! Men jag har vart nyttig idag, åt bra frukost, bra lunch och mellis, yoghurt med K-special med röda bär!
Men asså, det är klart man inte ska äta massa söt saker hela tiden men asså en liten choklad ruta om dagen typ gör ingen skillnad så jag kör på det lixom :en sötsak om dagen syns inte på magen. haha typ så men det gör inte så mycket skillnad, en dag utan godis/bulle/kaka går ju fan inte och det ska va gött å leva, annars kan de kvetta, thats liife. Så ser jag på saken.
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0