Queen of Fucking Everything

idag var ju sista prao dagen! Det har absolut varit den bästa praon hittils i alla fall! Men det har vart roligt och dem som jobbar där är ju så himla gulliga och söta och dem pratar som typ fjortsar fast dem är typ 23-39 år kanske, dem säger typ gumman och sånt, hahaha! Men jag fick ett armband och ett lipsyl/läppglans. Det står det på som det står i rubriken. Men efter det stack jag,irma och shadi och fika! asså, ah, fika det e gott men ibland kan det bli för mycket alltså.. Men det var gott! och mysigt, sen stack jag och irma hem till henne och shadi hem till sig och sen kom tessa och ja, vad gjorde vi? hahaha..
nu ska jag se på gossip girl som var ett tag sedan!
Här är lite bilder över min praoplats, vi ska typ rita av den! Men dem flytta om lite idag och igår och gjorde en hylla med nästan bara Juicy och porslin! Så gulligt! i färg skala och sånt!Men jag hade lätt kunnat flytta in i den hyllan!, lite så där organiserat! Eller det e två hyllor, en hylla längs väggen och sen en liten ja, ni flästa har ju varit där så ni fattar nog vad jag menar !Och sen en vägg med belstaff jackorna och ah, lite så där organiserat!
der blåa/gråa/svart e brevid det rosa det man inte ser
Och ass ni fattar inte, ni ser uggsen där högt upp? det e välditgt högt! Så ber dem en att ta ner en storlek som står underst och det är det läskigaste, och så skulle jag och min prao kompis sortera om och fy, as läskigt! Att fixa skor va det värsta tror jag!
yes, men det var väll allt jag hade att skriva! OM en EN vecka fyller jag femtoooon, sick mannen!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0