Satan i gatan

FAAAAAAAAn i helvette!!! Jag börjar bli sjuuuk... satan i gatan! Oj vad jag svär...?hih men ååå det är så tråkigt och bara jag inte blir sjuk under praon asså..
JUste, jag lläste igår på facebook om att det skulle hackas av anonymos eller nåt och att facebook typ skulle försvinna?! :O fast om det gör det så får vi ju våra liv tbx typ, och haha då kna man ju fan plugga igen! Men guud vad tråkigt det kommer bli om det förvinner för i så fall skulle det hända den 5 november som är idag och det typ va nåt specielt med den 5 november i nån film men ah jag fick reda på detta igår så det är ju inte så många som vet om det typ, 90% vet inte ettt skit vadsom pårgår typ. Men anonymos eller va dem nu hette är typ as bra på att hacka, dem hade typ hackat SONY typ eller nåt men vad vet jag, men under dagen så lär vi ju märka det. Skulle kolla igår på en info film om hack gruppen men han hade fan mask så jag bangade den!
och om det förvinner, vad ska man göra på sin mobil då?? Haha, fatta hur beroende vi ääääär
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0