This is how we do it

Idag så har det oxå vart kule på Raglady! Fick däremot svin ont i ryggen och armarna för jag har sprungit runt och rotat i propp fulla lådor med Juicy koftor o byxor för det skulle ut i varje storlek av varje sort och jag blev så snurrig, kände mig färgblind.. Det fanns typ 4 olika rosa och jag blandade ihop typp alla och det va så rörigt! Och man fick ut lådorna och in dem innan jag hade fixat där asså det var som ett pussel.. men jaja hehe! Snart är det helg! Det känns endå som man har ett jobb nu när man praoar så lixom frå man helg! haha men det är ju som skolan hhe..
Nu ska jag sova eller se på modell jakten fast det gör jag nog imon bitti! OCH JUSTE, imon ska jag till tandläkaren och då bestämmer vi om det e tandställning som gääller!
har hört att kyss scenen i Mistletoe fick göras om 28 gånger, hade ju då inte bangat...
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0