All Children Grow Up, except one...

Såg på Peter Pan igår (såg klart den i dag i och för sig) och den filmen... hah jag får rysningar när jag ser den!! han e såå söt, jag va kär i honom när jag va liten haha men nu när han e stor så e han aaaaaaaaaaas ful... :( men nu märkte jag i början av filmen snackar dem typ poesi kanske eller nåt men den är så bra va!
Idag på kvällen i alla fall vi ska vi hem till Frida! Och nu på dagen hade jag tänkt att träna meeeeeeeeen jag banga, tar det imon istället! Så jag vet inte, kanske gör lite läxor...? hehe bättre att dem görs idag än en dag innan dem ska ha gjorts om ni förstår? haha
den bästa videon jag hittade, tog bara den första dock men haha ja den va rätt dålig men endå!
Tror jag ska äta nu i alla fall!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0