Do It Like A Dude

Kommer så ihåg den låten aav Jessie J, det var värkligen min favorit låt asså, lyssnar på den nu igen! ;)
Men i alla fall, idag gick vi typ 2 timmar max i skolan sen stress åt vi och åkte till bion, vi kom typ lite sent så vi kom inte in men sen så öppnade saskia så då kom vi in! Men filmen va typ en fotbolls dokumentär om IFKs historia typ och njaa det va ju inte det bästa jag sett men bättre än skoola! Sen när den va slut så gick jag till ZARA och köppte ett par byxor och en tröjja!  Sen åkte jag hem, somnade på bussen IGEN, asså jag måste ju va så ful då man sitter och sover... Men sen kom jag hem och har pluggat tills nu typ. Ska visa vad jag köpte och även de jenasen jag köpte i södags!
Det var tröjjan från ZARA dåå
Byxorna från Zara, har hängt upp dem för lixom morgondagens outfit så slipper man få panik imon bitti så lixom har jag bestämt det nu hehe men dem e gröna som ni ser och dragkedjan är där bak på benet när dem sitter på!
Och dem från i söndags, vanliga böå jeans från ACNE, outleten på freeport! tumme upp på det!
Nu ska jag plugga det sista!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0