Göteborgs vädret in my heart

Asså fyfan det bara regnar och regnar.. och det är kallt och man känner vintern komma närmre och närmre! Hösten har ju inte ens kommit eller? Aja, klag är nog inte roligt att läsa så åter till det roliga!:
  • jag har bara ett prov imon och sen igen om två veckor! (såå gött) men annars bara läxor som e okej.
  • Det blir bara närmre och närmre min fördelsedaag!!!
  • jag ska plugga lite musik sen se på film för tänk att det hinner jag
Men det var typ det som va bra haha som jag kommer på. Och juste, jag köpte CHIC igår, eller nåt eller mamma om man ska vara exakt, och i den stod det om Chloe Shuterman och om hennes garderob och asså, den hade jag ju typ dödat för.. asså den tjejen är ju lyckligt lottad när det gäller kläder i alla fall! Men man vet ju inte så mycket om henne lixom!
Ne nu ska jag plugga muusiiik!
hajjdå! /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0