Guuuud

Heej!

Nu är jag hemma från min "tält weekend"! Det va mysigt men jeefffla kallt asso, sov aldrig i kanten av tältet, du fryser ihjäl!

Nu har jag en vecka framför mig med 2 prov tror jag om inte mer, juste ett test oxå.. och dem där läxorna som man aldrig slipper.. men då e det bra med matte nu på söndagar, en bra grej!

Och så e det ju NRJ grej på lördag, men vet ni, såklart e det 15 års gräns och gissa va jag inte e då, jo, 15.. att allt ska vara 15...

Jaja, få la hitta på nåt annat då när alla e där, hahah kul kväll jag har framför mig då, får vara med alla små 14izzar som jag då!

det dampar med att lägga upp bild eller nåt så ja, det blir bildlöööst

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0