She used to be your really special ladyy

Förlåt för toppen bloggande här! Men jag har pluggat idag, vart på utvecklingssamtal och ja igår tränade jag, och jag säger bara en sak.. ALDRIG MER INDOOR WALKING.. fy fan, det pinsamma va att jag körde bas.. Men jag e ju rätt ovan! Och asså jag slog i mina knän i typ en järnstång som satt i mitten av maskinen som var ivägen så sjuukt så jag har ett blåmärke på båda knänen "mitt emot varandra" hahaa såå fult! Och idag blev jag klar med mina shooorts! såå stolt! asså först så gick det as bra, för bra för att vara sant soklart, jag sydde på fel sida typ så fick jag sitta och sprätta så jag sket i den delen men ja, det är ett par shirts i alla fall! Så grymt! Imon blir det bio med klassen, nån forbollsdokumentär..?

Nu ska jag läsa och har sovmorgon imon, SÅ BRA

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0