Chilligaste dagen

Idag, Torsdagar, är lett fett den bästa dagen i veckan!

Efter skolan åkte jag och Sofia till torget i typ tio min för skulle kolla jacka och primeboots (bruna) men dem e ju typ slut överallt! eller det står bara framme svarta överallt i alla fall! Men så åkte jag till stan och letade samma grejjer, men asså jacka e det svåraste, särskilt när ens mamma inte vill lägga ut hur mycket som helst och då får man betala själv och ja.. får väl skaffa ett jobb? Men jag köpte en tröjja från Weekday och svarta byxor från H&M!


Nu ska jag äta, sen åka med mamma och lilla syster till torget (igen eheh) för att handla tills imon, pappa fyllde visst år då! haha :) Och sen blir det väl läxor antar jag!

Puss/JUlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0