Goo Kväll!

Hemma nu efter en LÅÅÅÅNG dag! men en bra dag! :) Vi va i skolan först, sen stressade vi hem snabbt och bara bytte om, sen åkte vi till stan för att kolla på Håkan på liseberg som ni i götebrog nog inte missat! men så kom vi dit och smet in i den kön som folk hade köat i sen typ 7 i morse haha, men det gick väldigt smidigt! Så kom vi in där längst fram i det lilla inhänget typ men så (jag va där med Malin, Sofia och Frida(W) gick Sofia och FRida till en tjej som dem kände så gick jag och malin och åt och satte oss sen längre bak för våra patser där fram försvann ju med engång! Men sen så träffade vi Madde, Emelie, Lovisa, Hanna och Elin och så stog vi med dem sen resten av "konserten" eller vad man ska kalla det, vi va där i 7 HELA TIMMAR, helt sjukt vad jag hade ont i fötter och ben! Men sen när han va slut så mötte jag och Malin upp Sofia och Frida igen oxh så såg jag Andreas Wijk och jag bah: HEJ!!! som världens fån typ och han log jätte stort och vinka och sa hej, sen så blev Sofia helt exsalterad och typ krama han haha det va kul! Sen så på väg hem så åkte vi till Mc donalds och träffade Nicklas, Adam och Benjamin(?) hehe! Men det har varit en riktigt great dag!

Och juste!! Håkan, ny idol typ, haha, han ska få en egen lista på spotify, ska lära mig låtarna! hah, jag och malin tänkte leta upp lyrics på hans låtar så vi kunde sjunga med, vi kunde ju inga låtar! haha!!


det var så go stämmning!

Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0