Hemma från en dag inne i staden!

Som sagt gör vi ju en film om göteborg på Spanska och idag drog jag, Madde, Malin och Sofia in till stan och filmade! Asså, jag e så dålig på sånt och så blir jag så oseriös! Asså det e ju lite pinsamt för där står jag mitt i regnet och snackar om paddan på spanska så blir jag filmad.. Haha! Men det va kul! Mycket roligare än at sitta i skolan som sagt! Vi ska in igen imon och då hoppas jag på bättre väder!!
Nu e jag hemma och jag har gått och blivit sjuk.. Ush, hatar det! Men jag ska vila nu och jag vill ju till skolan imon, eller asså inte till skolan men det vi gör e ju kul och jag vill ju inte missa deeeeet...
Ne, nu ska jag dricka c-vitaminer! det e bra när man e sjuk!


Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0