Jag saknar dej!

Vi såg Jag saknar dej på bio i går med klassen och måste säga att jag blev sjukt beröd av den. Jag lipade typ hea filmen. Jag kom lite sent så fick sitta lite själv eller ah jag såg inte om dom andra grät eller jag ville inte kolla för då skulle dom se om jag gjorde det, men iaf så frågade jag dom om dom gjorde det eller om det bara var jag och det var det tydligen. Men asså jag fattar inte hur dom inte kan gråta, eller? Jo det gör jag, för de första så tyckte alla att det var jätte dåliga skådespelare, och sen vet ju dom inte hur det e att ha en tvilling.. Det e faktiskt spisielt.. ah just det det var en till person grät tror jag det var nog Hanna. För jag hörde något snyftande och hon satt typ där så har ju hon oxå tvilling eller så var det bara någon som var förshyld?.. Men iaf jag tänkte på det hur lycklig jag e att han en tvilling igentligen.. önska bara att vi skulle vara lite närmare varann.. vi var det när vi var små, fast alldrig sånna som hadde samma kläder och gjorde samma men hade kul hemma tsm, typ pratade om allt och så. Som i filmen ligger och pratar i samma säng och måste stå ut med varann hela tiden men man kan säga ifrån och det e helt annat ifrån vad en vänn är, även ifall det är en bästa vänn det är hela anulunda. Men det är inte häller som ett vanligt syskon för små syskon är bara jobbiga och stora syskon tror dom är bäst hela tiden men en tvilling borde alla ha!!
Love you Tilda!


(tilda i blomman och jag(irma) i randigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0