Nu Kan Du Få Mig Så Lätt


om abercrombie brallorna? gissar det, asså njaaeejaaneejjaaanjaa asså jag vet inte, dem heter ju yoga men det känns mer typ hemma slappa byxor, eller det känns inte så jätte trevvligt att svetas i dem tror jaag!

Nu e jag hemma, vart hos Sofia med Malin, vi gjorde klart vår spanska film (duuktiga tjejor, pluggar på en lördag) och bakade och kollade på gossip giiiirrl! Nu sitter jag och nöördar wordfeud, fy fan, man kan iiinte sluta! Men asså, vi klipper ju i iMovie och det tar så jävla lång tid, tog typ en timma? uush sånt e tråkitgt men jaajaa!

Imorgon blir det liseberg med familjen, det e typ via mammas jobb eller nåt, det står att det e stängt men typ abonerat eller nåt, vaad vet jag, men jag ska dit i alla faal, tror ja!! Vill såå vinna på bila! ÄLSKAR SURA BILAR!!!

(bildlöst inlägg soooooom vanligt)

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0